23 Kasım 2010 Salı

Sıradan Olmak Erdemdir - Prensesin Uykusu

Prensesin uykuya dalışı ve uyanışı...

description of the photo

Çağan Irmak, sıradan sayılabilecek bir konuyu sıradışı bir anlatım ile adeta beni kendimden aldı. Küçük bir prenses, iyi niyetli insanlar, hayatta tek başına ayakta duran bir kadın ve kötü karakter baba gibi sıradan karekterler, "Küçük masum bir kızın ağır hastalanışı ve çevresinde olup bitenler" gibi sıradan bir hikaye aslında Prensesin Uykusu. Onu sıradışı yapan ise anlatımı. Çoğu filmlerde görmeye alıştığımız sıradan anlara, sıradan olaylara sıradışı dokunuşlar da var içinde. Kısa animasyonlar ve ufak tefek, ama bir o kadar kaliteli, görsel efektlerle senaryoya hoş bir tad katılmış. Gözlerimden iki damla yaş gelirken, "Yine mi.." diye söylendim. Çağan Irmak klasiği...

Sonuç olarak film sıradan bir Çağan Irmak filmi, ama sıradışı bir şekilde yorumlanmışı gibi... Ben çok beğendim, tavsiye ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ara